آناهيتاي مامان و بابا

جا مانده از 94 - قسمت دوم

1395/1/17 9:53
نویسنده : مامان زينب
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشي ها و كاردستي هايي كه توي سال 94 درست كردي و من يادم بود كه ازشون عكس بگيرم و برات ثبت مي كنم نازنينم:

وقتي اين نقاشي رو مي كشيدي گفتم داري چتر مي كشي دخترم؟ تو هم گفتي : نه دارم يه قارچ مي كشم. اين قارچ و همينطور چپه كشيدي.

اين نقاشي ها مدل هاي لباس هستن كه كشيدي و قراره بدي به يه خياط يا بافنده تا برات بدوزن و ببافن. قربونت برم من عسلم.

اينم كيكي كه دوست داري بالاخره يه روز با هم درست كنيم.خندونک

 

تابلو

تابلو

تابلو

يه ليوان نوشيدني

باب اسفنجي و دوستاش

اين دو تا نقاشي جزو نقاشي هايي بودن كه وقتي مي رسيدي خونه بدون اينكه لباسات و عوض كني رفتي سراغ دفتر نقاشيت و اينا رو كشيدي.

يه روز از من پرسيدي چي برات بكشم منم گفتم كهكشان و بكش و تو هم اين نقاشي زيبا رو برام كشيدي. زحل، ستاره ها، زمين، خورشيد، سياه چال هاي فضايي و شهاب سنگ

 

افتادي به جون دستمال كاغذي. اولش هي بهت تذكر دادم داري اسراف مي كني. بعد با خودم گفتم بزارمت به حال خودت و بعد چند دقيقه ديدم اين گل خوشكل و درست كردي.

 

اينا رو با خمير ( آب و آرد ) درست كردي.

با سيب مهر درست كردي. يادش بخير چقدر ما قديما از اين كارا مي كرديم با سيب زميني.

پر طاووس با گيره ها

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الهه
20 فروردین 95 12:29
چقدر زیبا و دوست داشتنی
خاله زهرا
22 فروردین 95 9:33
عااااااااااشقتم هنرمند من