آناهيتاي مامان و بابا

در آستانه 7 سالگي

1396/1/23 10:45
نویسنده : مامان زينب
295 بازدید
اشتراک گذاری

چيزي تا 7 سالگيت بيشتر نمونده دختركم و من اين روزها زياد اين جمله رو ازت مي شنوم: "دلم مي خواد!!!!". اميدوارم بتونم با عكس العمل هايي كه اينجور مواقع در مقابل رفتار و صحبت هات انجام ميدم براي رشد شخصيتيت كمك كرده باشم عزيزكم.

در آستانه 7 سالگيت به اين پي بردم كه حوصله ت براي انجام كارهايي كه بهت محول ميشه خيلي كمه و همين باعث ميشه كيفيت كارها و فعاليت هات پايين بياد. جوري شده كه فقط براي رفع تكليف كارت و انجام ميدي اصلا هم برات مهم نيست درسته يا نه؟ زيباست يا نه؟ وقتي به علتش فكر مي كنم اولين چيزي كه به ذهنم ميرسه اينه كه كم بنيه هستي و همين باعث ميشه زود خسته شي. خوب مادر من اينقدر كه كم غذا مي خوري و هر چيزي رو نمي خوري. ميوه تو شده فقط سيب اونم بايد دهنت بزارم تا بخوري. حالا با درست كردن غذاهايي كه تو بيشتر دوست داري و همين طور گرفتن ويتامين براي تو، خودم و اميدوار كردم بهتر شي البته اينم بگم كه در مورد اين موضوع مرتبا باهات صحبت مي كنم كه خوردن مواد غذايي مفيد چقدر مي تونه توي افزايش انرژي بدني تو تاثيرگذار باشه. ان شااله كه روز به روز شاداب تر باشي عزيزكم.محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا و سبا
26 فروردین 96 14:26
سلام...تولد آناهیتای گل مبارک...انشاالله همیشه سالم و تندرست و زیر سایه خداوند و پدر ومادر خوبش زندگی کند. وای زینب جون منم با این بی اشتهایی و کم بنیه ایی ساینا خیلی مشکل دارم