آناهيتاي مامان و بابا

آشپز کوچولوی خونه ما

1396/7/8 16:31
نویسنده : مامان زينب
186 بازدید
اشتراک گذاری
یکی از کارهایی که با علاقه انجام میدی آشپزی ه. من سعی می کنم اگه وقت باشه اجازه بدم آشپزی کنی و یا توی غذا پختن به من کمک کنی. یکی از غذاهایی که خودت به تنهایی درست می کنی املت ه. تا ته ظرفت می خوری و به به چه چه ای هم راه میندازی حسابی. تازه لقمه می کنی و به ما هم میدی. قربون دستای کوچولوی نازت. با هم کیک می پزیم و با هم آشپزی می کنیم و بیشتر کارها رو هم به تو می سپرم. نتیجه کار برای هر دومون عالیه و لذت بخش‌.
امروز صبح بعد خوردن املت دستپخت خودت گفتی دوست دارم خونه دار بشم و غذا بپزم وقتی بچه م از مدرسه اومد خونه توی خونه باشم و واسش غذا بیارم. بله عزیزکم آرزویی که خودت واسه خودت داری و بیان کردی.
دوست دارم آشپزکوچولوی من.
آشپز کوچولوی خونه ما
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)