آناهيتاي مامان و بابا

در راه موسیقی

1397/2/7 13:12
نویسنده : مامان زينب
511 بازدید
اشتراک گذاری
آشنایی تو با آموزشگاه موسیقی بنان از پیش دبستانی بود. توی پیش دبستانی، آموزشگاه موسیقی براتون کلاس موسیقی کودک و شروع کردن و اول هم از بلز بهتون آموزش میدادن. اولین مربی ت آقای دولت آبادی بود. بقول خودت عمو کامبیز. بعد از پیش دبستانی کلاسات توی خود آموزشگاه ادامه داشتن. یکی از مزیت های این آموزشگاه، اینه که علاوه بر کلاس های خصوصی، گروه نوازی هم دارید و آهنگ های زیبای قدیمی هم کار می کنید. دوره بلزت تموم شد و دوره فلوت ریکوردر با آقای دولت آبادی و بعدش هم آقای سالاری شروع شد. توی گروه ها هم بلز میزدی و هم فلوت. حالا هم که این مطلب و برات ثبت می کنم فلوت مقدماتی ت تموم شده و از هفته آینده کلاس های فلوت پیشرفته ت با آقای بنی اسدی شروع میشه. هفته قبل، دو شب کنسرت داشتی که توی دو تاگروه بلز و فلوت نواختی و امشب و فردا شب هم بلز می نوازی. آهنگ هایی که برای بلز نواختی رو برات ثبت مس کنم عزیزکم:
1.ماهور 2.ساعت 3.مرغک زیبا 4.فلوت زن
و این آهنگ ها هم برای فلوت نواختی:
1.بره 2.شاپرک 3.قطار 4.ملک ایران 5.دویدم دویدم 6.شب اومده
به امید اینکه موسیقی رو به خوبی درک کنی عزیز دلم  و به عنوان هدیه ای از مادرت که خیلی دوست داره توی موسیقی حسابی پیشرفت کنی بپذیرب. دوست دارم نوازنده کوچولو و دوست داشتنی من😙😙😙
پسندها (3)

نظرات (0)