آناهيتاي مامان و بابا

۸ سالگیت مبارک زیبای من

1397/1/27 0:46
نویسنده : مامان زينب
270 بازدید
اشتراک گذاری
آناهیتای نازنین و دوست داشتنی من، عزیز دلم، شیرین زبان من، بانوی بهار، نفس من، هستی من، نازنینم، چه لذتی داره هم برای من و هم برای تو وقتی که با چنین القابی تو را فرا می خوانم. عزیزکم، چیزی تا ۸ سالگی شیرین تو باقی نمانده. بقول خودت که می گفتی مامان من الان ۸ ساله توی زندگی شمام منم می خوام بگم آره زیبای من، من ۸ ساله که نام مقدس مادر و به واسطه تو دارم. ممنونم که من و به عنوان مادر خودت انتخاب کردی دخترک ۱۸ کیلویی من. ۷ سالگی تو نازنینم سرشار از چالش های زیادی برای جفتمون بود. لحظات زیبا با هم زیاد داشتیم و در کنارش کل کل های مادر و دختری هم بود. عزیز دلم، بداخلاقی هایی که از سمت من صورت می گرفت و به حساب خستگی ام بگذار. لحظات زیبایی که با هم گذراندیم را سپاسگزار پروردگار بزرگوارم هستم. پروردگاری که در آفرینش تو نازنینم سنگ تمام گذاشته و من او را هزاران بار سپاس می گویم.

آناهیتای عزیزم، ۸ سالگیت مبارک عزیز دلم.😙😙😙😙
پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
27 فروردین 97 10:38
تولدت مبارک پرنسس❤😍😙💗