آناهيتاي مامان و بابا

در مسیر موسیقی

1398/2/8 9:46
نویسنده : مامان زينب
331 بازدید
اشتراک گذاری
بعد از اینکه استادت آقای بنی اسدی تشخیص داد که دوره فلوت پیشرفته ت تموم شده و می تونی ساز اصلی ت و انتخاب کنی، متوجه شدم دوست داری سازی و انتخاب کنی که با انگشتان کوچیکت بنوازی و بیشتر از انگشتانت استفاده کنی. خلاصه اینکه خودت دوست داشتی ساز چنگ و انتخاب کنی ولی چون توی کرمان آموزش این ساز و نداریم من پیشنهاد دادم ساز قانون یا کمانچه. استادت و خودت ساز قانون و انتخاب کردین. البته استادت خیلی استقبال کردن و گفتن تازه آموزش این ساز در آموزشگاه ایشون و در شهر کرمان شروع شده. بابایی هم بعد از شنیدن صدای قانون  بالاخره موافقت کرد و سازت تهیه شد و تو شدی کوچکترین شاگردی که قانون می نوازه. بعد از یک ماه کلاس رفتن، آقای بنی اسدی به من گفتن که جشنواره نوای خرم در راهه و اگر آناهیتا بتونه آهنگ آمد آمد بانوی دلکش و با گروه همراه شه و بنوازه می تونه توی جشنواره هم شرکت کنه. چند جلسه جدا از گروه، آقای بنی اسدی باهات کار کرد و تو تونستی خودت و به بچه های گروه برسونی و وارد گروه شدی. گروهتون متشکل از سازهای پیانو، تمبک، آکاردئون، کلارینت، ویولن و تار بود. تعدادی کودک ۵ ساله هم بعنوان خواننده های گروه بودن. حسابی تمرین می کردین و تلاش می کردین تا بتونید آهنگتون و ضبط کنید و بفرستید واسه ی جشنواره‌. خلاصه اینکه آهنگ ضبط شد و می بایست منتظر باشیم تا ببینیم آهنگتون پذیرفته میشه یانه؟

هنوز نتایج اعلام نشده بود که بابابزرگ به رحمت پروردگار رفتن. روحشون شاد باشه. درگیر مراسم بودیم تا اینکه قبل از مراسم هفتم ایشون، آقای بنی اسدی تماس گرفتن و گفتن که آهنگتون پذیرفته شده و باید برای اجرا بریم تهران، فرهنگسرای نیاوران.

اجرای بسیار خوبی  توی فرهنگسرای نیاوران داشتین. اون هم در مقابل اساتید بزرگ موسیقی ایران. کمی استرس داشتی ولی استادت باهات صحبت کرد و گفت مطمئنم عالی خواهی بود و اشتباهی نخواهی داشت و همین طور هم شد. بعد از اجرا به من گفتی مامان من احساس کردم بابابزرگ تمام مدت کنارم بوده و اجرام و تماشا می کرده.

چند وقت بعد از اجرا در تهران، در گروه سنی زیر ۹ سال برگزیده شدید و حتی تونستید به عنوان گروه برگزیده ای که دوباره آهنگشون و در مراسم اختتامیه در تالار رودکی اجرا کنند نظر داورها رو جلب کنید.

دوباره راهی تهران شدیم و این بار در تالار بزرگ رودکی مورد تشویق اساتید بزرگ و مطرح کشورمون قرار گرفتین. دوباره اجرا کردین و جایزه گرفتین. باز هم به یاد بابابزرگ بودی و حضورش و به خوبی احساس کردی.

بعد از برگشتن از تهران، مشتاق شدی که موسیقی رو جدی تر بگیری و بعد وارد مدرسه موسیقی بشی.

عزیز دلم،

هر تصمیمی که بگیری برای ما ارزشمنده و من و بابایی به وجودت افتخار می کنیم و بخاطر تلاشی که می کنی خوشحالیم.

دوست داریم قانون نواز کوچک😘😘

















































پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)