آناهيتاي مامان و بابا

در راه موسیقی

1398/2/8 10:26
نویسنده : مامان زينب
335 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی سازت و تهیه کردیم متوجه شدیم که مضراب هایی که داخلش هست مناسب دستان ظریف تو نیستن. برای همین استادت آقای گروسی  گفتن که مضراب جدید از تهران برات تهیه کنیم. خوب ایشون آدرس جایی رو به ما ندادن و ما می بایست خودمون فکری کنیم. توی اینستاگرام، متوجه شدم کنسرت نی و قانون قراره برگزار شه و آدرس پیج نوازنده ها هم نوشته شده بود. از این طریق با خانم مژگان حسینی، نوازنده ساز قانون که جزو ارکستر ملی ایران هستند آشنا شدم و ایشون راهنماییم کردن که چطوری مضراب تهیه کنم. خوب از تقریبا یک سال پیش با ایشون آشنا بودم و فعالیت هاش و می دیدم. تا اینکه اردیبهشت ۹۸، هفته قبل، کنسرت آقای سالار عقیلی به هنراه ارکستر ملی ایران توی کرمان برگزار شد‌. به خانم حسینی پیام دادم و متوجه شدم ایشون هم برای اجرا به کرمان میان. باهاشون قرار گذاشتم و ازشون خواستم که وقتش و بهمون بدن تا تو باهاشون آشنا شی. هدیه کوچیکی که یک گردنبند مس بود که درون قلبش پته کار شده بود براش تهیه کردیم. بعد از اجرا که اولین کنسرتی بود باهام میومدی- قبلا چون کوچکتر بودیم کنسرت نمی بردیمت- ایشون و دیدیم. راهنمایی های لازم و بهت گفت و با هم عکس گرفتین و همدیگر و بغل کردین. کادوشون و بهشون دادین و ازشون خداحافظی کردیم. شب باشکوهی بود دخترم. اینکه توی میدون گنجعلیخان که همیشه حس خوبی به من میده و در فضای باز و با حضور تو کنسرتی رو تماشاگر باشم بهترین هدیه بهاری برای من بود. ممنون از این همه حس خوبی که به من دادی دختر نازنینم. دوست دارم و عکس تو و خانم حسینی و برات به یادگار میزارم.😍


پسندها (4)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 اردیبهشت 98 10:38
موفق باشید