آناهيتاي مامان و بابا

پروژه جابربن حیان

1398/2/30 11:10
نویسنده : مامان زينب
284 بازدید
اشتراک گذاری
متاسفم که توی مدرسه تون کار گروهی کم دارین. اگر به عنوان کارگروهی پروژه ای مثل جابر بن حیان و قرار میدادن که از اول سال باید حسابی روش کار شه. مطمئنم می تونستید تجربه فوق العاده ای رو کسب کنید. متاسفانه این طور نشد. چند روز مونده به تحویل پروژه، معلمتون اطلاع رسانی کردن. وقت خیلی کم بود و خیلی از هم کلاسی هات انصراف دادن. ولی تو یک شبه در مورد سیارات این پروژه رو انجام دادی. پروژه ت و قبول نکردن و گفتن خارج از استاندارد جشنواره است. ناراحت شدی‌ ولی من برات جشن گرفتم. تشویقت کردم برای تلاشت. برای اینکه فکر کردی و کار قشنگی ارائه دادی عزیز دلم‌. دوستت دارم و بهت افتخار می کنم😘😘

عکس ها رو برات به یادگار می گذارن:














پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)