آناهيتاي مامان و بابا

حامي محيط زيست

1395/11/5 11:30
نویسنده : مامان زينب
310 بازدید
اشتراک گذاری

يه وقتايي از دل و جوووونم بهت افتخار مي كنم دختركم:

براي حمايت از كودكان غزه، برنامه اي توي مدرسه تون برگزار شد كه مي بايست هر كدوم يه بادبادك با خودتون ببريد و توي آسمان ولش كنيد بره به ....

من كه برق از سرم پريد وقتي ديدم همچين برنامه اي گذاشته شده. با مديرتون تماس گرفتم و گفتم شما از يك طرف راهپيمايي روز هواي پاك ميزاريد و بهشون ياد ميدين محيط زيست و تميز نگه دارن و از طرفي ميگيد بادكنك بيارن و ول كنن توي محيط زيست؟؟؟؟؟!!!

ايشون هم فرمودند بخش نامه هست و.....

من و بابايي هم از اونجايي كه محيط زيست برامون خيلي خيلي مهمه و داريم از همين حالا به تو هم ياد ميديم حامي محيط زيست باشي ازت خواستيم اول اينكه وقتي خواستي بادبادكت و باد كني به ياد تمام بچه هايي باشي كه توي كشورشون جنگه و از خدا بخواي روزي برسه تا كره زمين سرشار از صلح باشه و بعدش هم بادبادكت و توي طبيعت رها نكني و با خودت بياري خونه.

دختركم لحظه اي رو كه بادبادك بزرگت و گذاشته بودي توي يه نايلون بزرگتر و همراه خودت به خونه آوردي رو شاهد بودم غرق بوسه ت كردم. گفتي مامان بهم گفتن چرا نميفرستيش توي آسمون منم گفتم:آخه نبايد آشغال بريزيم توي طبيعت مخصوصا پلاستيك. خوب بادكنك هم از جنس پلاستيكه ديگه. الهي من فدات شم مادر. اون لحظه هزار بار خدا رو بخاطر حضور تو توي زندگيمون شكر گفتم و بهت افتخار كردم. تازه گفتي به شيوا و نيايش هم ياد دادي كه اونا هم بادبادكشون و رها نكنن و اونا هم با خودشون بردنش خونه.

حالا من و تو هر شب يكي از بازي هامون اينه كه با اين بادبادك بازي كنيم و از بودن در كنار هم لذت ببريم.

دوست داررررررررررم دخترك فهميده من.بوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)