آناهيتاي مامان و بابا

روز جهانی کودک

1396/7/17 2:04
نویسنده : مامان زينب
260 بازدید
اشتراک گذاری
امروز تو که روز جهانی کودک بود با یه محرومیت همراه بود دخترکم. ظهر که از مدرسه اومدی خونه از قبل برات سفره پهن کرده بودم و روی سفره هم یه پیام تبریک برات نوشتم. قرارمون این بود وقتی ناهار خوردی سفره رو جمع کنی و مشقت و بنویسی و بعد بری کلاس رباتیک و بعدشم تولد یکی از دوستات. بهت چند بار زنگ زدم جواب ندادی و بعد هم که جواب دادی پرسیدم سفره رو جمع کردی گفتی : آره مامان جمع کردم. خلاصه اینکه تو رفتی کلاس رباتیک و بعد من اومدم خونه دیدم نه سفره جمع شده، نه مشقی نوشته شده و تو فقط نشستی پای تلویزیون. متاسفانه مجبور شدم از رفتن به تولد محرومت کنم شاید یهویی تصمیم گرفتم. شاید تصمیم بهتری می تونستم بگیرم. خلاصه اینکه تو یک ساعت تمام گریه کردی. بعدش ختم به خیر شد چرا که با هم رفتیم کادویی که دوست داشتی و خریدی. با هم کیک خامه خریدیم و خوردیم و بعدشم رفتیم مسکافه تا چیپس پنیر بخوریم. با هم عکس گرفتیم و کلیپ دیدیم.
دخترکم، امیدوارم هر روزت روز کودک باشه. تو شاد باشی و من شکرگزار. تو سالم باشی و کودکی کنی و من شکرگزاری.
به امید اینکه روزی جهان سرشار از صلح و عدم خشونت برای تمام کودکان باشه.
دوست دارم کودک نازنین من







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فريبا
18 مهر 96 14:40
قربون کودک درون تو قبل از کودک برون آناهیتام برم زینبم! همیشه سرحال و سرزنده و در جریان باد