آناهيتاي مامان و بابا

اين روزها

1394/5/25 8:15
نویسنده : مامان زينب
949 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم عزيز من:

اين روزهاي تو كه به مهرماه نزديك ميشيم و انتخاب پيش دبستاني تو و ثبت نامت يه پروژه بود و من در اولين فرصت برات مي نويسم به زيبايي در حال سپري شدنه. كلاس باله و ژيمناستيك خاله فريما همچنان ادامه داره و تو تونستي يك جلسه توي كلاسايي كه مربوط به گروه سنيت ميشه شركت كني و در كنار هم سن و سالات حركات ورزشيت و انجام بدي. عالي بودي دختركم. مربي مهربونت بهم گفت آناهيتا امروز عاليه. بودن با هم سن و سالات توي اون جلسه باعث شد بهتر و با دقت بيشتري حركاتت و انجام بدي و جالب اينكه با دقت بيشتري به حركات ديگران نگاه مي كردي. مهم اينه كه بدوني ورزش كردن براي هميشه بايد توي برنامه زندگيت باشه. اينكه برات ثابت بشه جسمت برات مهمه و بايد مواظبش باشي. برات آرزوي سلامتي و تندرستي مي كنم نازنينم.


اين روزها تو دختر نازنين من، از موقعيت هايي كه شكل مسابقه داره فراري هستي. اينجوري بگم بهت نمي خواي بازي اي كه توش برد و باخت باشه رو انجام بدي و اگه انجام بدي و برنده بشي كه هيچ وگرنه تحمل باخت رو نداري و اخمات و مي كشي توي هم. يه روز بعد از بازي هشت خونه اي كه قديما خودمون هم انجام ميداديم با تو و برنده شدن من اخمات و كشيدي توي هم و پارچه هشت خونه رو برداشتي و پرت كردي و گفتي : من بچه ام نبايد كه مساقبه بدم بايد تمرين كنم. خنده منم دارم سعي مي كنم تو رو توي اين بازي ها بيشتر قرار بدم تا بهتر بتوني با برد و باخت كنار بياي. اينكه وقتي مي بري خوشحال باشي و بتوني طرف مقابلت رو  هم درك كني و نه اينكه مسخره اش كني و درگير غرور بشي و اينكه وقتي مي بازي به طرف مقابلت تبريك بگي و خودت و دلداري بدي كه باز هم فرصت هست. كافيه بيشتر تلاش كني. كمي اين كارت برام نگران كننده بود. ولي وقتي اومدي و گفتي : مامان توي مساقبه برنده شدن مهم نيست مهم ياد گرفتنه. دلم قرص شد و ازت پرسيدم: كي اين و بهت گفت؟ گفتي : توي سي دي توت فرنگي كوچولو، توت فرنگي به دوستش گفت. توي دلم هزار با خدا رو شكر كردم كه سي دي هايي كه تماشا مي كني خدا رو شكر آموزنده هم هستن. اميدوارم روز به روز توي اين زمينه پيشرفت كني عزيزم و حرف و عملت يكي شه. دوست دارم نازنينم.بوس


هنوز هم علاقه زيادي به گل بازي و خمير بازي داري. مدت ها ورزش ميدي و خودت و باهاش سرگرم مي كني نازنينم. براي همين يه كلاس سفال هم ميري كه حسابي با خاله مهرونت اخت شدي. زيبا كار مي كني و زيبا هم رنگ آميزي مي كني. روز شماري مي كني براي رفتن به اين كلاس. دوست دارم كوچولوي هنرمند من.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

همراه رایانه
25 مرداد 94 8:35
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
خاله زهرا
25 مرداد 94 10:40
عاشقتم،تو بهترینی روزت مبارک کوچولوی دوست داشتنی من
خاله زهرا
25 مرداد 94 10:49
روزت مبارک عشق کوچولو من
همراه رایانه
25 مرداد 94 11:37
با سلام،همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتروموبایل بصورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس9099070345 www.poshtyban.ir