آناهيتاي مامان و بابا

شهرزاد...

1391/6/27 8:42
نویسنده : مامان زينب
240 بازدید
اشتراک گذاری

شنيدن صداي پرانرژي فريباي نازنين هميشه برام شادي آور بوده. مخصوصا امروز صبح كه همراه با اين صداي زيبا يه سورپرايزم بود. ممنونم فريباي مهربونم.

 http://shahrzadpress.com/index.aspx?siteid=1&pageid=538

 مجله شهرزاد اسم وبلاگ تو رو توي ليست وبلاگ های برگزيده جشنواره وبلاگ های مادرانه آورده و من خيلي خوشحالم كه اين موفقيت براي من و تو بوجود اومده نازنين. مجله شهرزاد مجله اي بود كه اولين بار توسط بابايي برام خريداري شد. كي؟ وقتي فهميديم تو در وجودمي. بعد از آشنايي با اين مجله شدم از طرفداراش و از اونجايي كه توي شهر خودمون متاسفانه خبري از اين مجله نيست هر وقت كه به كرمان براي چكاپ وضعيت خودم و خودت ميرفتيم اون رو از دكه اي كه كنار مطب دكتر بود تهيه مي كردم. تمام مطالبش رو مي خوندم و كيف مي كردم. حتي بعد از تولد تو هم خيلي به دردم خورد و حالا هم كه كمتر ميريم كرمان به سايتش سر ميزنم و باز هم از مطالب مفيدش استفاده مي كنم و به خود مي بالم كه با اين مجله آشنا شدم و از طرفداران اون هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)