آناهيتاي مامان و بابا

آخرين مطلب سال 91

1391/12/27 11:30
نویسنده : مامان زينب
669 بازدید
اشتراک گذاری

چند قدمي بيشتر تا فصل بهار نمونده. به اولين ماه بهار. به زيباترين ماه براي من چون خداوند تو رو توي اين ماه به من داد. بي صبرانه منتظر اين ماه هستم چون تمام خاطرات زيباي سال 89 رو برام به ارمغان مياره. خاطرات شيرين به دنيا اومدن تو و زيباتر اينكه جوونه هاي خوشكل درختا رو هم مي تونيم از حالا به بعد شاهد باشيم. اين روزها براي تو هم زيباست نازنين چرا كه امسال به خوبي مفهوم سفره هفت سين، ماهي، سبزه، سبز شدن طبيعت، جيك جيك پرنده ها و از همه مهم تر تولدت رو بيشتر از سال هاي قبل درك مي كني و من مي خوام بهترين لحظه ها رو از همين امروز توي اين ماه برات بوجود بيارم. دخترك زيبا روي من، عاشقتم و برات بهترين ها رو توي سال جديد آرزو مي كنم.

من و آناهيتام، باشكوه ترين لحظه ها را براي تمام دوستامون آرزومنديم و از همين حالا سال نو رو به همشون تبريك مي گيم. به زودي با خاطرات نوروز برمي گرديم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)