آناهيتاي مامان و بابا

تولدت مبارك سيندرلاي چهار ساله من

1393/1/27 13:42
نویسنده : مامان زينب
947 بازدید
اشتراک گذاری

چو گلها سراپا نشاط و شوری                  بهار امیدی همه سروری

گل من ! چشمِ دلم از تو روشن شکفتی زیباتر از گل به گلشن

نشستی چون لاله در باغ هستی تویی تو بهانه یِ هستیِِ من

دور از هر بلایِ خزانی بمانی با شور و نشاطِ جوانی بمانی

گل باشی که در جمعِ یاران نشینی در عالم به جز روی شادی نبینی

 

تمام لحظه هايت سرشار از عشق و تندرستي دختر بهاري من.

تولد چهار سالگيت مبارك الهه آب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی(برای دخترم زهرا)
30 خرداد 93 18:03
سلام از عکس دخترتون (تو نی نی آی کیو هواداران) خوشم اومد اومدم دیدم خدا حفظش کنه این صفحه رو دیدم خیلی خوش سلیقه این انتخاب لباستون عالیه
ساناز
24 دی 93 13:34
وای چه خوشگلن این عکسا آناهیتا مثل سیندرلا شده.خدا حفظش کنه دخملی رو