آناهيتاي مامان و بابا

جشن پايان سال در مهد كودك

1393/3/10 9:56
نویسنده : مامان زينب
395 بازدید
اشتراک گذاری

بيست و دوم ارديبهشت ماه جشن پايان سالتون برگزار شد. توي اين جشن تعداد كمي از كارهايي كه از اول مهر ماه انجام دادين و گلچين كرده بودن و بصورت نمايشگاه برپا كردن. قرار بود توي اين جشن شعر بابابزرگ و با دوستات بخونيد. من و تو و خاله زهرا زودتر رفتيم سينما و بعدشم بابايي اومد. دلم مي خواست زودتر كاردستي هات و نقاشي هات و ببينم. دل تو دلم نبود. باورت ميشه دختركم. همين كه وارد سالن سينما شدم توي اين همه نقاشي و كاردستي دنبال اسم آناهيتا بودم. نقاشي هات و ديدم و لبخندم روي لبم شكفت. لبخندم به اوج رسيد وقتي اين نقاشي رو ديدم و دلم ضعف رفت:

 من و كشيده بودي. كيف كردم. از اين بيشتر لذت بردم وقتي ديدم من و خندون كشيدي. قرررررربون اون دستاي كوچولوت كه اينقدر زيبا من و فهميدي. بغلت كردم و بوسيدمت. دنيا رو بهم داده بودن. دلم  مي خواست جيغ بزنم و بگم : عاشقتم دختركم. ولي خودم و كنترل كردم. خيلي دوووووووووووووست دارم نفس من.

 

 

جشن شروع شد و تو هم خسته بودي اساسي. صبح زود پا شده بودي و خواب ظهرت هم از دست داده بودي. همش مي خواستي من كنارت باشم و من تو دلم دعا دعا مي كردم كه موقع اجراي شعرتون همكاري كني و بري روي صحنه. نوبت شما كه شد خودت و رسوندي به دوستات و موقعي كه مي بايست بري بالا دست من و گرفتي و گفتي : مامان، تو هم بيا. گفتم : من اجازه ندارم بيام ولي اگه دوست نداري مي توني نري. اين و كه گفتم دستم و ول كردي و رفتي بالا و خيلي زيبا آهنگتون و با دوستات خوندي و جايزت و گرفتي و اومدي پايين. با تمام وجودم بهت افتخار كردم.  اينم بقيه عكس ها:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سامان عزيز هم رفت اون بالا و شعر مامان بزرگ و خوند. رفته بودي اون جلو و به مجري مي گفتي :  اين سامان ه.

جاي همه دوستان خالي. حسابي خوش گذشت. من كه كلي ازتون انرژي گرفتم خوشكلم. به اميد موفقيت ها و روي صحنه رفتن هاي پي در پي تو عزيز دلم. دوست دارم و برات بهترين ها رو آرزو مي كنم. بوووووووووس

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان عسل
12 خرداد 93 11:29
منم هميشه عاشق خنده هاتم مامان زينب كه هميشه بوي زندگي مبده . ايشالا هميشه شاد باشي و اين شادي رو هم به ما تزريق كني ..
مامان زينب
پاسخ
ممنونم سمانه جان
مامان ساينا و سبا
13 خرداد 93 14:07
جشنشون عالي بود ... با اينکه اولين جشن بود و کاستي هايي هم داشت ولي واسه شروع اين جشن ها و کارهاي جمعي بچه ها خيلي خوب بود...اميدوارم که تداوم داشته باشد.
مامان زينب
پاسخ
باهات موافقم صالحه جان. خبه من كه خيلي خوش گذشت و كلي كيف كردم و خنديدم. ايشااله كه تداوم داشته باشه.
کودک ايراني
13 خرداد 93 19:14
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! ----
khale ana
14 خرداد 93 12:56
خوش به حالش چقدر پس بهش خوش گذشته
مامان زينب
پاسخ
جاااات خيلي خالي بود خاله زبيده مهربون
نجمه
17 خرداد 93 10:17
سلااااااااااام آناهيتاي خاله عزيز دلم هنرمند من چه خوشگل بودن اين نقاشيهاي رنگارنگت چه دنياي قشنگي داري عزيزم منم اگه بخوام ماماني رو بكشم هميجور خندون ميكشم مثل خودت .مامانيت اس ام اسي تعريف كرد كه چه جوري با اعتماد به نفسي كه هميشه نشون ميدي رفتي بالاي سن سينما و هنرنمايي كردي جاي من حسابي خالي بوس
مامان زينب
پاسخ
جااات خيلي خااالي بود خاله نجمه. اگه بودي حتما مي بردمت تا آناهيتا هم كيف كنه اساسي از ديدنت.
نجمه
17 خرداد 93 10:37
چند روزيي كه ديدن دوستاي مهربون محروم بودم و اينترنت رايتل ياري نمي كرد تا بالاخره اي دي اس ال ياري كرد و يه روز اومدم خونه تو نيروانا و عسل مانترا ...كلي خوندم انرژي گرفتم و دلمو كمي از تنگي به در كردم دوست داشتنيهاي خاله مي بوسمتون يه عالمه توي وب عسل يه مطلب نوشته بود واسه خواهر برادر واقعي خواستن عسل . ياد دوستي قديمي و محكم خودم افتاد و مامانيت و اين آرزو رو براي تو هم كردم شاپرك خاله برات آرزو ميكنم توي زندگيت مثل من خوش شانس باشي و دوستاي خوبي داشته باشي به خوبي يه خواهر يا برادر واقعي
مامان زينب
پاسخ
باورت ميشه نجمه جان وقتي خودمون دو تا رو مي بينم با تمام وجودم واسش دعا مي كنم كه دوستاي خوبي مثل خودمون داشته باشه. من معتقدم دوستاي خوب مي تونن جاي خواهر يا برادر رو داشته باشن. ممنونم كه هستي.
مامان فريبا
26 خرداد 93 13:46
زینب عزیزم، تو شایستگی اون رو به تمامی داری که روی ماهت بهترین و زیباترین پرتره ها بشه، اونم به دستای ظریف و نازنین آناهیتام که یه دنیا عاشقشونم. مبارکت باشه عزیزم. نهالکت برومند میشه و هی عاشقتر میشی بهش و به کاراش. همیشه شادی نصیبتون باد
مامان زينب
پاسخ
باز هم مثل هميشه سرشار از انرژي نابي خانومي. ايشااله هميشه شادي نصيب تمام دوستاي مهربونم بشه. مي بوسمت. دلم براي نيروانا يه ذره شده. خيلي نوازشش كن از طرف من.
خاله زهرا
31 خرداد 93 10:49
یادش بخیر خیییییییییلی خوش گذشت