آناهيتاي مامان و بابا

وبلاگ جديد

1393/2/30 14:18
نویسنده : مامان زينب
293 بازدید
اشتراک گذاری

از ديروز كه خاله مهناز گفت عكس هاي آناهيتا توي وبلاگش باز نمي شن نگران شدم. بدو بدو رفتم سراغ فضايي كه خريده بودم و عكس ها رو آپلود مي كردم تا بتونم ازشون توي وبلاگت استفاده كنم. با واحد پشتيباني اون فضا تماس گرفتم و مشكلم و بهشون گفتم. يه خرده چپ و راست كردن و گفتن : شما هك شديد. من :  بعدشم گفتن يك بك آپ بيشتر نداشتيم از مطالبتون كه اونم هك شده. من :  يعني تمام عكس هايي كه توي اين چهار سال گذاشته بودم برات توي وبلاگت كلا.....

خلاصه اينكه من هنوزم زير بار نرفتم و از ناراحتي دارم منفجر ميشم. از طرفي هم ديگه نمي دونم براي آپلود عكس هات بايد چيكار كنم براي همين از حالا به بعد اسم وبلاگت عوض ميشه چرا كه توي ني ني وبلاگ يه وبلاگ واست ساختم و تمام مطالب بلاگفا رو بردم اونجا.

دوستاي خوبم از حالا به بعد آدرس وبلاگ آناهيتا اينه:

http://anahita-saroiyeh.niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (5)

نجمه
29 اردیبهشت 93 14:49
سلااااااااااااااااااااام خونه جديد چه خوشمل چه نازه واي چه رنگ قشنگي خيلي دوستش دارم . منم كلي عصباني شدم از اون شركت كه اينجوري با اهمال كاريشون اون عكساي يادگاري رو بر باد داده . ولي اشكال نداره من مطمئنم مامان زينب دوباره اين خونه جديدو پر مي كنه از عكسهاي تو سيندرلاي خاله
مامان زينب
پاسخ
ممنونم خاله نجمه مهربون. ايشااله
خاله سمانه
29 اردیبهشت 93 14:56
سلاااااااااااااااااااام و به ني ني وبلاگ خوش اومدي .واقعا متاسفم براي عكس ها . ولي فداي سر جفتتون . ايشالا خاطره هاي خوب و شيريني رو تو خونه جديد ثبت كني .
مامان زينب
پاسخ
ممنونم خاله سمانه مهربون. ايشااله
مامان فريبا
30 اردیبهشت 93 7:45
منم شوکه شدم زینبم و ای کاش میشد و می تونستم کاری برات بکنم. شک ندارم که عشق بی پایان تو به آناهیتام، یه خونه صدها برابر باشکوه تر براش برپا میکنه. امیدوارم این خونه ی خاطره هات پابرجا و مستدام و به دور از هر آسیب و گزندی باشه. به نی نی وبلاگ خوش اومدی عزیزم.
مامان زينب
پاسخ
ممنونم فريباي هميشه همراه. دوست دارم.
خاله زهرا
30 اردیبهشت 93 12:27
وب جدیدت مبارک عشق کوچولوی من
الهه
31 اردیبهشت 93 9:57
این خونه هم مثل خونه قبلی آناهیتا پر میشه از عشق و صفای تو مامان مهربون.خوش اومدی نازنینم
مامان زينب
پاسخ
ممنونم الهه جان. قربون محبت و عشق و صفاي شما دوستان