آناهيتاي مامان و بابا

روز جهاني كودك

1393/7/16 14:09
نویسنده : مامان زينب
935 بازدید
اشتراک گذاری

رو كردي به زن دايي و گفتي : فردا روز جهاني كودكه زن دايي. زن دايي گفت: مباركت باشه عزيزم. تو هم گفتي : كادو برام مي خري؟ و جواب اين سوال تو لبخندي به زيبايي دنياي قشنگت بود نازنينم. قربون دنياي ساده و بي ريات كودك ناز من.

 به این امید که روزی تمام کودکان شادی، آرامش، برابری و امنیت پایدار را در زندگی خود تجربه کنند، روز جهانی کودک مبارک

 بعدا نوشت:

اين روز و براتون توي مهد كودك جشن گرفتن و يه نقاشي دسته جمعي كشيده بودين. گفتي : من يه دريا براي ماهي ها كشيدم. وقتي اومدم دنبالت اين و برام تعريف كردي. بعدشم ديدم داري مي پري بالا و انگاري تلاش مي كني يه چيزي بگيري. پرسيدم مي خواي چيكار كني؟ گفتي: دارم بادها رو مي گيرم. بامزه من. منم خودم و قاطي ماجرا كردم و گفتم : مواظب باش از توي مشتت در نرن و تو سريع مشتت و بستي. گفتم : مي خواي باهاشون چيكار كني؟ گفتي : مي خوام مربا بپزم.چشمکمحبت

پسندها (3)

نظرات (2)

خاله زهرا
19 مهر 93 9:45
روزت مبارک عشق کوچولوی من
لیلا
19 آبان 93 12:00
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ هنری منم سری بزنی.
مامان زينب
پاسخ
چشم دوست خوبم