آناهيتاي مامان و بابا

آناهيتا و نيروانا

1391/8/9 10:15
نویسنده : مامان زينب
237 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي تاب سواري مي كني هميشه اين شعر رو برات مي خونم:

تاب تاب عباسي خدا جون چقد تو نازي

البته شعر معروف تاب تاب عباسي اينه:

تاب تاب عباسي خدا من و نندازي اگه خواستي بندازي بغل مامان بندازي.

ولي از اونجايي كه شعر دوم از لحاظ روانشناسي اشتباهه براي همين از فريباي عزيزم اولي رو ياد گرفتم. خواندن شعر اول توسط من و شعر دوم توسط مربي هاي مهدكودك باعث شده شما ورژن جديد اين شعر رو بسرايي بانوي آب:

-تاب تاب عباسي خدا چقد تو نازي اگه خواستي بندازي ميرم سرسره بازي

يا اينطوري مي خوني:

-تاب تاب عباسي خدا چقد تو نازي اگه خواستي بندازي بغل بابا بندازي

من هم گيري نميدم و ميزارم خودت با اشعارت حالي ببري.

ديشب كه خونه خاله فريباي عزيز بوديم تو و نيروانا در حال درست كردن پازل شروع به خودن اين شعر كرديد. تو، سبك خودت و اون سبك خودش. من و خاله فريبا نشسته بوديم و شماها رو نگاه مي كرديم كه نيروانا اينطوري گفت:

تاب تاب عباسي با هم بشيم هم بازي

من و خاله فريبا پكيديم از اين شعر جديد و اين شاعر زيبارو. اينكه شاعر كوچيك ما از كجا اين جمله رو آورده و به اين شعر ربطش داده. حسابي جفتتون مورد تشويق ما قرار گرفتين و ما هم خوشحال و سرمست از شادي شما وروجك ها.

ديروز بعد از تولد سامان نخواستي به مهد بري و خاله فريباي نازنين زحمت كشيدن و تو رو به خونه بردن تا با دوست عزيزت كه تازگيها دلتنگيهات براش بيشتر شده بازي كني. شب هم دوباره همديگه رو ديدين و حسابي خوش گذرونديدن. ولي آخر شب به سختي ازش جدا شدي. تو دختر منطقي اي هستي و با صحبت كردن با تو در مورد موضوعي به راحتي اون موضوع رو قبول مي كني ولي ديشب عجيب بودي. چند دقيقه قبل از رفتنمون دو بار اومدم سراغت و بهت گفتم كه كم كم بايد خداحافظي كنيم. دفه آخر ازت خواستم اتاق نيروانا رو جمع و جور كنيم. بعد هم يك وقت كوتاه چند دقيقه اي دادم كه بازي نهايي رو انجام بدين. انگار كه دلتنگيهات هنوز هم رفع نشده بود و مي خواستي باز هم در كنار بهترين دوستت باشي. موقع رفتن خيلي گريه كردي و بعد هم كه به زور لباس تنت كرديم. تا خونه گريه كردي و نيروانا رو صدا زدي و من هم باهات همدردي كردم و به احساساتت احترام گذاشتم. با اين حال و هوا، توي بغلم خواب رفتي و من غرق بوسه ات كردم. قربونت برم دختر نازم كه اينقد دنيات زيباست نازنين. فريباي عزيزم، ببخش اگر اين گريه ها باعث ناراحتييتون شد و بازم ممنون بخاطر لحظات زيبايي كه هميشه با شما برامون بوجود مياد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)