آناهيتاي مامان و بابا

كلاس موسيقي

1393/5/19 11:49
نویسنده : مامان زينب
927 بازدید
اشتراک گذاری

آقاي شريفي راد: آناهيتا، تو چه صداهايي رو مي شناسي؟

آناهيتا : صداي دوستام ، صداي خاله ام، صداي محمد صالح (يكي از همكلاسي هاي مهدت) كه مثل يه آقا صحبت مي كنه، صداي مامانم كه وقتي ميگه دختر گلم، صداي بابام

آناهيتا : هر كسي يه صداي خاصي داره

آقاي شريفي : چند تا صداي خاص و نام ببر.

آناهيتا:رعد و برق، طوفان، صداي خنده آناهيتا موقع قلقلك، صداي باد، ماشينا، صداي دريا، صداي پيانو، بلز، ويلن، مثلث

حالا قراره من و تو حسابي با هم بازي صدا انجام بديم. تا تو با صداها بيشتر آشنا بشي.

آهنگ زاغي رو ميزني و من هنوز نتونستم ازت فيلم بگيرم :

زاغي كجايي؟        رو شاخه درختا

ماهي كجايي؟       تو آبياي دريا

بارون كجايي؟        اون بالا توي ابرا

خورشيد كجايي؟    تو صبح زود فردا

شادي كجايي؟      تو آوازا تو سازا

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان ساينا و سبا
20 مرداد 93 7:22
قربون اون صداي خنده هات هر روز تو مهد مي بينمت و از مصاحبت کوتاهت لذت مي برم
مامان زينب
پاسخ
قربون لطف و مهربونيت صالحه جان
مامانی
26 مرداد 93 18:39
قربون دختر باهوشم
مامان زينب
پاسخ
قربون محبتت زهره جان
الهه
29 مرداد 93 20:36
عزیزم عاشق صدای آناهیتا شدم وقتی قلقلکش میدین
مامان فريبا
10 شهریور 93 19:32
چقدر دلم واسه شنیدن صدای خنده هات تنگ شده خاله. کاش زودِ زود ببینمت
مامان زينب
پاسخ
منم دلم براتون تنگه خاله فريبا و نيروانا.