آناهيتاي مامان و بابا

دخترك بخشنده من

1393/11/20 15:03
نویسنده : مامان زينب
334 بازدید
اشتراک گذاری

با تمام وجودم دعا مي كنم توي هيچ خونه اي بچه مريض نباشه. اونم مريضي هايي مثل سرطان كه ديدنش روي جسم و جان يه آدم بزرگ تن آدم و مي لرزونه چه برسه به اندام نحيف يه طفل معصوم.

امسال هم جشنواره محك به خوبي برگزار شد و خدا رو شكر باز هم تونستيم سهمي توي اين جشن داشته باشيم.

دخترك مهربون من، تو امسال هم دوباره پولاي قلكت و هديه كردي به بچه هاي مريض و باز هم من به خودم باليدم. به تو كوچولوي دوست داشتني و بخشنده ام. 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان ساینا و سبا
24 بهمن 93 10:20
سلام ...آناهیتای گلم امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی گلم هدیه زیبایت ما را هم تحت تاثیر قرار داد ...در پناه حق
مامان زينب
پاسخ
من هم تحت تاثير قرار گرفتم صالحه جون. ممنون از همراهي هميشگيت. كاش مي شد توي وبلاگ ساينا و سبا مي تونستيم كامنت بزاريم.
نجمه
28 بهمن 93 10:35
عزيز بخشنده من چه خوب واسش يه پست گذاشتي زينبي تا هميشه يادش باشه دوست داره خاله . اگرچه آرزو ميكنم وقتي بزرگ شدي يه همچين معضلي نباشه يا اگرم باشه احتياجي براي كمك جمع كردن واسش نباشه . ولي اگرم بود تو بياييو از كيكهاي جم لايف بپزي و خاله نجمه و مامان زينبيت بخورن حالشو ببرن
مامان زينب
پاسخ
خوشحالم اومدي و ديدي دخترم چه علاقه اي به تماشاي شگفت انگيزترين كيك هاي عروسي داره. تازه يكي از آرزوهاش اينه كه تولدت تو ازز اين كيكا واست بپزه.