آناهيتاي مامان و بابا

دو قدم مانده به آغار پنج سالگيت نازنين

1394/1/25 8:58
نویسنده : مامان زينب
545 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز رفتيم آرايشگاه تا موهات و كوتاه كنيم. خانم آرايشگر گفت: چه مدلي مي خواهي كوتاه شه آناهيتا؟ گفتي : مي خوام دورايي كوتاه كنم. خانم آرايشگر گفت: دورا كيه؟ گفتي : يه دختر خانوم باهوش كه بدون مامان باباش كاراش و انجام ميده و به ديگرانم كمك مي كنه. من كه مي خواستم بخورمت دورا كوچولوي من.بوسمحبت


اين روزها بيان احساساست خيلي قشنگ تر و نمايان تر شده. با هم ميريم كلاس تنيس روي ميز با مربي گري خاله مهناز. خاله افسانه هم قرار بود ساعت 6 بياد. نگاه رو ساعتت مي كردي و مي گفتي : چرا خاله افسانه نمياد؟ همين كه اومد پريدي تو بغلش و گفتي : خااااله ديگه داشتم نگرانت مي شدم . من به فداي تو كه چقدر بامزه ميشي وقتي راكت تنيست و تو دستت مي گيري و مي خواي توپ بزني.بوسمحبت


خاله ستاره مهد كودكت در مورد فصل بهار براتون صحبت مي كرده.

خاله: چه فصليه؟ آناهيتا: زمستون. خاله : نه اشتباهه الان فصل بهاره. حالا چه ماهيه؟ آناهيتا: دي ماه. خاله : چرا اشتباه مي گي دخترم؟ آناهيتا : دوست دارم فصل زمستون و دي ماه باشه چون تولد شما اون موقع هست. خاله : بغلبوس


سورپرايز ما براي تولدت سفر به كيش ه دختركم. قراره بري و دلفين ها، آكواريوم، دريا رو ببيني. لب ساحل خوش بگذروني. كشتي سوار شي و كلي گردش ها و خوشگذروني هاي ديگه. بي صبرانه منتظري تا سوار هواپيما بشي. اگر چه من كمي دلواپسم آخه تو فقط پنج ماهگيت سوار شدي و ديگه هم بخاطر اينكه مرتب مي گفتي : از مسافرت با هواپيما مي ترسم ما هم گوش به فرمانت بوديم و سوار هواپيما نمي شديم. ولي حالا خودت مي خواي سوار شي البته يكي دوبارم گفتي مي ترسم.ولي من كلي برات داستان هاي هيجان انگيز مسافرت با هواپيما تعريف كردم تا دلت قرص بشه مادر. اميدوارم همه چي خوب پيش بره. از همين حالا تولدت مبارك عزيزكم. برات زيباترين و قشنگ ترين پنج شنبه رو آرزو دارم. بوس

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فريبا
25 فروردین 94 13:14
عزیزم، دلم برات خیلی خیلی تنگ شده. خوشحالم که تولدت رو به زیبایی میگذرونی. منم دعا میکنم همه چی واسه تون خوب پیش بره. تولدت مبارک شیرین شیرینم
مامان ساینا و سبا
26 فروردین 94 15:27
امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست ... گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . . تولدت مبارک
کوثر
26 فروردین 94 18:33
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...