آناهيتاي مامان و بابا

شيرين زبون من

1394/3/19 8:21
نویسنده : مامان زينب
821 بازدید
اشتراک گذاری

به قول خاله زهرا كه وقتي بچه تر بودي و صحبت مي كردي و كلمات و پس و پيش مي گفتي و اشتباه تلفظ مي كردي مي گفت: آناهيتا كاش هيچ وقت حرف زدن درست ياد نمي گرفتي خاله. اينقدر كه ما كيف مي كرديم با حرف زدنت. صدات خيلي قشنگه مادر. خيلي هم زيبا صحبت مي كني. ولي هنوز كلماتي هستن كه تو خوب تلفظشون نمي كني و يا حروفشون و پس و پيش مي گي. مساقبه (مسابقه) يكي از اين كلماته. و وقتي اين كلمه رو به كار مي بري من و بابايي با اينكه مي گيم: منظورت مسابقه است ديگه. ولي بازم با نگاه به همديگه حسابي كيف مي كنيم كه تو هنوز داري اينجوري صحبت مي كني. دوست داريم كوچولوي شيرين زبون مابوسمحبت

ضمناً خاله زبيده مهربون از بدو تولدت تا حالا از تمام كلماتي كه پس و پيش تلفظ مي كردي يه ديكشنري آناهيتايي درست كرده كه به وقتش بهت هديه مي كنه دخترك عزيز من.محبت

بعدا نوشت:

اين روزها كلمه جگ به جاي گچ هم زيبا تلفظ مي كني مخصوصا وقتي يه تابلوي كچي براي سامان درست كرده بودي و به خاله مهناز دادي تا براش ببره گفتي : خاله اين تابلوي جگي مال سامانه.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الهه
19 خرداد 94 22:02
راست میگی منم دلم غنج میره برای ابن مدلی حرف زدنهاشون...وای یسنا هم میگه مساقبه و من هیچ وقت سعی در درست کردنش نمیکنم چون تنها بازمانده از تلفظ زیبای کلماته...
خاله زهرا
23 خرداد 94 17:32