آناهيتاي مامان و بابا

نوروز 91....

1391/1/ 11:5
نویسنده : مامان زينب
472 بازدید
اشتراک گذاری

امسال از تعطيلات نوروز حسابي لذت برديم. چند روزي رو هم من و بابايي مرخصي گرفتيم و حسابي كيف كرديم. خوشبختانه خاله زهرا و خاله زبيده امسال كرمان بودن و من مي تونستم بعضي وقتا كه بيرون كار دارم تو رو به اونا بسپرم تا نه تو خسته و اذيت بشي عزيزكم و ما هم به كارامون برسيم. اين و بگم كه تا حالا به جز مهد پيش كسي تنهايي نذاشته بودمت. ولي از اونجايي كه رابطه خوبي با خاله هاي مهربونت داري و از بودن باهاشون لذت مي بري اين كار رو انجام دادم. خاله زهرا و خاله زبيده مهربون و مامان بزرگ و بابابزرگ خوبم ممنونم بخاطر لحظات زيبايي كه وقتي مامان بابام نبودن برام فراهم مي كردين. دوستون دارم.

عيد امسال همراه بود با ديد و بازديدهاي مختلف. همه جا به محض ورود اول مي گفتي:"ماهي". ديگه فهميده بودي همه جا ماهي دارن. و كلي از ديدن ماهي ها ذوق زده مي شدي. سماغ رو به زيبايي تلفظ مي كردي:"سماق". با "ق" غليظ. مي دونستي توي هر خونه اي سفره ي هفت سين هست. مي گفتي : "هت سي" و  بعد شروع مي كردي به نام بردن چيزهاي روي سفره: شم(شمع)، سكه، شير(سير)، سماق، ماهي، سبز(سبزه)، آينه. روز 13 بدر هم سه تايي رفتيم باغ شازده. مدتها بود آرزو داشتم اين مكان زيبا رو ببينم و قسمت لين بود كه با دخترك نازم و همسر عزيزم بريم. تنها جايي بود كه برات خسته كننده نبود و اون هم به بركت وجود پله هاي فراواني كه وجود داشت. آخه عاشق بالا و پايين شدن از پله هستي. به علت وجود پله هاي حياط خونه ي بابابزرگ و پله هاي باغ شازده، حالا ديگه مي توني به تنهايي از پله ها پايين بياي. البته يه چند باري كله پا شدي ولي بالاخره ياد گرفتي نفسك. بابايي عكس مي گرفت و ما هم با هم بوديم. اينم بگم كه بابايي يه عكس خيلي زيبا ازمون گرفت. زيباترين عكسي كه تا حالا من و تو با هم گرفتيم اين بود نازنين. حتما بعدها هم وقتي خودت ببيني همين و خواهي گفت. ممنون بابايي خوبم. به علت هواي بسيار خوب بهاري حسابي پياده روي داشتي با كفش هاي قشنگت كه خيليم دوسشون داري.ممنونم خاله گلنار مهربون. بدون كلاه و لباس گرم. حسابي هم بستني خوردي نانازك من. اينم از امسال و تعطيلات نوروز كه خدا رو شكر به خير و خوشي تموم شد.

اینم عکس دوست داشتنی من و دخترم:

باغ شازده

و اینم عکسی آناهیتا و سبزه هایی که کاشت و بعد بردیم برای مامان بزرگ و بابابزرگ تا سر سفرشون بزارن. قربون دستای کوچیک و سبزت نفسک.

 

آناهيتا و سبزه هاي عيد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)