آناهيتاي مامان و بابا

خرس قطبي خواب آلود من

1394/8/4 14:38
نویسنده : مامان زينب
716 بازدید
اشتراک گذاری

تنها مشكلي كه اين روزها داري اينه كه بعضي روزها به زحمت از خواب بيدار ميشي. با وجود اينكه شب ها ديرتر از ساعت 9:30 ديگه نمي خوابي ولي گاهي اوقات صبح كه ميشه خاله زينب بايد كلي باهات كل كل كنه تا بيدار شي. البته بعضي وقتا كار به گريه و زاري هم ميرسه و اونوقته كه مي گي : مامان كاش كنارم بودي.غمگین قربونت برم من.بغلخلاصه اينكه شبي موقع خواب رو كردي به من :

آناهيتا :  مامان ميشه يه جايي من و بخوابوني كه خاله زينب نتونه پيدام كنه؟

من : چرا؟سوال

آناهيتا : آخه نتونه من و از خواب بيدار كنه.

من : خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زهرا
4 آبان 94 18:19
عاااااااااااشقتم
مامان الهه
5 آبان 94 14:26
ای خدا ...چقدر بیدار کردن این فرشته ها که دیگه اینروزا بزرگ شدنشون بیشتر به چشم میاد سخته ...منم دلم نمیاد بیدارش کنم ...خرس خوابالوی قطبی خونمون رو.....
khale ana
13 آبان 94 1:16
آفرین بر تو خواهر زاده عزیزم کلا خواب خوبه، مخصوصا اول صبح